تاریخ : دوشنبه 5 دي 1401
کد 20

اطلاعیه ساخت تندیس جشن فارغ التحصیلی دانشگاه هنراسلامی تبریز

اطلاعیه ساخت تندیس جشن فارغ التحصیلی دانشگاه هنراسلامی تبریز

با توجه به پیش رو بودن مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز، مجموعه کارآفرینی دانشگاه در نظر دارد ساخت تندیس های جشن فارغ التحصیلی دانشجویان را به کارگاه های منتخب فعال در مجموعه کارآفرینی واگذار نماید. لذا از کارگاه های حائز شرایط دعوت می شود که آمادگی خود را برای ساخت مجموعه تندیس ها اعلام کنند.
« بسمه تعالی »
 
          با توجه به پیش رو بودن مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی تبریز، مجموعه کارآفرینی دانشگاه در نظر دارد ساخت تندیس های جشن فارغ التحصیلی دانشجویان را به کارگاه های منتخب فعال در مجموعه کارآفرینی واگذار نماید. لذا از کارگاه های حائز شرایط دعوت می شود که آمادگی خود را برای ساخت مجموعه تندیس ها که شامل تیراژ چند ده تایی از یک تندیس میباشد اعلام کنند.
 
  1. تندیس ها میتوانند از متریال های چوب، فلز، شیشه، سفال و سرامیک یا غیره باشند. و هرکدام از کارگاه های فعال در این حوزه های تخصصی میتوانند برای ساخت تندیس ها اعلام آمادگی کنند.
  2. تندیس ها برگرفته شده از آرم رسمی دانشگاه هنراسلامی تبریز است و طراحی آن میبایست از این اصل پیروی کند.
 
          کارگاه های علاقه مند به ساخت و تولید تندیس های جشن فارغ التحصیلی میتواند اسم، مشخصات و شماره تماس خود را به همراه پیش فاکتور و مبلغ پیشنهادی خود برای ساخت هر تندیس به آدرس ایمیل pj.payam@gmail.com ارسال نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانید در ساعات اداری با شماره 09035266484 (آقای کیان آرا) تماس بگیرید.
 

تبریز - خیابان آزادی - میدان حکیم نظامی - دانشگاه هنر اسلامی تبریز

کد پستی : 5164736931   تلفن : 35412135-041   دورنگار :35412140-041

کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه هنر اسلامی تبریز می باشد.