تاریخ : سه شنبه 29 آذر 1401
کد 19

درخواست ارائه شرح فعالیت تمامی واحدهای کارآفرینی

از تمام هسته های کارآفرینی و رشد مستقر در کارگاه ها و دفاتر کارآفرینی و رشد درخواست می شود طبق بند های مشخص شده ارائه کاملی از شرح فعالیت واحد خود را در اختیار مجموعه کارآفرینی دانشگاه قرار دهند.

مجموعه کارآفرینی دانشگاه در نظر دارد در راستای معرفی هرچه بهتر هسته های کارآفرینی و رشد، آرشیو کاملی از تصاویر محصولات شاخص تولید شده، نحوه، روند و شرح فعالیت کارآفرینان و همچنین ارائه رزومه و توانایی های هسته های فناور مستقر در مجموعه کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه جمع آوری کرده و به عنوان ارائه ای رسمی از فعالیت های تمام مجموعه ها در سایت دانشگاه و جهت ارائه به مجموعه های صنعتی و تخصصی استفاده نماید. لذا از تمام هسته های کارآفرینی و رشد مستقر در کارگاه ها و دفاتر کارآفرینی و رشد درخواست می شود طبق بند های مشخص شده ارائه کاملی از شرح فعالیت واحد خود را در اختیار مجموعه کارآفرینی دانشگاه قرار دهند.
           مجموعه کارآفرینی دانشگاه در نظر دارد در راستای معرفی هرچه بهتر هسته های کارآفرینی و رشد، آرشیو کاملی از تصاویر محصولات شاخص تولید شده، نحوه، روند و شرح فعالیت کارآفرینان و همچنین ارائه رزومه و توانایی های هسته های فناور مستقر در مجموعه کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه جمع آوری کرده و به عنوان ارائه ای رسمی از فعالیت های تمام مجموعه ها در سایت دانشگاه و جهت ارائه به مجموعه های صنعتی و تخصصی استفاده نماید. لذا از تمام هسته های کارآفرینی و رشد مستقر در کارگاه ها و دفاتر کارآفرینی و رشد درخواست می شود طبق بند های زیر ارائه کاملی از شرح فعالیت واحد خود را در اختیار مجموعه کارآفرینی دانشگاه قرار دهند. ارسال رزومه ها برای تمام واحدهای کارآفرینی و هسته های رشد مستقر در مجموعه کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه الزام آور است.

 
1- (ارائه شناسنامه ای از خودتان)
 ارائه یک صفحه کامل از سوابق تحصیلی و شغلی خود با عنوان “CV” که به عنوان مدرک شناسایی شما در بازار کار است. این صفحه صلاحیت ها و دستاوردهای علمی یا تحصیلی و کاری شما را توضیح میدهد. که میبایست شامل موارد زیر باشد.
  1. نام و نام خانوادگی، رشته و مقطع تحصیلی به علاوه یک تصویر (آواتار) از چهره 
  2. شماره تماس، آدرس ایمیل و آی دی صفحه کاری در فضای مجازی (راه های ارتباط مجموعه خود با بازار کار)
  3. ارائه لیستی از تاریخچه ی فعالیت های علمی، آکادمیک، کتاب و مقاله های نوشته شده و همچنین بازار کار تخصص خود و همکاری های شاخص با ارگان ها و نهادها با ذکر تاریخ فعالیت
  4. معرفی کوتاهی از مهارت های تخصصی و فردی شامل تسلط بر نرم افزارهای تخصصی، مهارت های خاص حوزه کاری و زبان های خارجی مسلط با ذکر میزان مهارت با درصد

2- (ارائه شناسنامه ای از کسب و کارتان)
شرح کاملی از فعالیت های کارگاه (در قالب حداکثر دو پاراگراف 5 خطی) و ارائه توضیحاتی در جهت هرچه بهتر شناخته شدن کسب و کار خود به مشتریانی که از صفحات شما بازدید میکنند.
 
 
3- ارائه مجموعه ای از تصاویر شاخص ترین محصولات یا خدمات تولید شده (حد اکثر 5 نمونه و هر نمونه حد اکثر 3 تصویر) به همراه توضیحاتی در مورد هر کدام از محصولات.

 
موارد ارائه شده در بالا در قالب یک فایل وُرد حداکثر تا تاریخ سه شنبه 1401/10/6 از طریق واتس اپ به شماره 09035266484 و یا آدرس ایمیل pj.payam@gmail.com (آقای کیان آرا) فرستاده شود. ارائه رزومه در قالب معرفی شده برای تمامی هسته های فناور و رشد مستقر در مجموعه کارآفرینی دانشگاه الزامی است.




دانلود فایل پی دی اف
/uploads/user/697/files/اطلاعیه.pdf

تبریز - خیابان آزادی - میدان حکیم نظامی - دانشگاه هنر اسلامی تبریز

کد پستی : 5164736931   تلفن : 35412135-041   دورنگار :35412140-041

کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه هنر اسلامی تبریز می باشد.